Saturday, March 2, 2019

Urutan Postnatal Pakej Urutan Berpantang Urutan Ibu Mengandung KL Selangor Perkhidmatan Terapis Urut dan Juru Urut KL Selangor

Salam alaik, dan salam sejahtera kepada pembaca setia blog kami.

Sudah masuk bulan Mac, kami mendapat query yang banyak daripada para klien mengenai pakej paling hot takat ini, iaitu pakejekonomi 2019, yang merupakan slot 2 jam untuk 1.5 jam urutan postnatal dan 30 minit bertungku dan dipresentkan dari 1 sesi sehingga 10 sesi.

Terima kasih kepada klien-klien yang berminat dengan pakej ini.



Kami menerima beberapa query yang sharing pakej lama 2018 iaitu pakej promosi kami utk 2018 sebagai harga pengenalan dari BMT. mohon maaf kepada semua klien harga itu dan pakej2 2018 tidak lagi valid diguna pakai pada 2019, harap maklum.

Kami juga menerima banyak permintaan secara adhoc / tiba-tiba dimana servis diminta dibuat pada hari yang sama atau secepatnya. Kami mohon maaf kerana setiap booking bersama BMT team perlulah dirancang dan klien-klien yang merancang untuk booking perlu menghormati klien-klien lain yang telah pun booking beserta deposit kepada pihak kami bagi mendapatkan sesi bersama para terapis masing-masing.

Dinasihatkan dan digalakkan kepada para ibu/ayah untuk booking pakej urutan postnatal / sesi confinement anda 3 bulan awal, dan 1 minggu awal bagi urutan prenatal atau tradisional. Walaupun pihak kami akan berusaha sehabis baik untuk memastikan query anda dijawab dan kami akan berkongsi jadual terapis, harap maklum kita tak dapat proses sudden booking / booking tiba-tiba tanpa deposit sebagai pengesahannya. Hanya jika ada jadual kosong, baru para terapis freelance kami akan menimbang tara untuk mengambil appointment dan membukanya kepada pihak BMT. Sekali lagi, booking perlulah beserta deposit.



Kami juga membuka perkhidmatan kami kepada semua warganegara, dan juga agama. Sekiranya memerlukan penerangan lebih mengenai pakej / servis kami, boleh berhubung dengan general line kami yang akan direct kepada para pengurus BMT iaitu Pn. Husna / En. Ahmar.

Harap maklum akan jadual kerja pengurusan kami pada weekdays iaitu 9pg - 6 ptg dan sabtu 9pg - 3 ptg, ahad & cuti umum cuti. Mesej akan dibalas pada waktu bekerja.

Terima kasih atas support anda, semoga urusan kita semua dimudahkan Allah amin ya rab.

Take care,

Pn. Husna.
Direktor, BMT Enterprise.