Saturday, March 24, 2018

Perkhidmatan BookMyTherapist

Salam Alaik,

Selamat datang pembaca dan bakal klien kami. 

Trust your team, trust yourself with HIM, and keep moving forward. Alhamdulillah syukur. Pn. Husna dikurniakan pasukan yang supportive, percaya pada Pn. Husna untuk menggalas tanggungjawab mencari wanita-wanita yang memang memerlukan perkhidmatan terapis urut seperti mereka. Syukur Alhamdulillah, walaupun projek ini masih baru, ianya menerima permintaan yang begitu menggalakkan sekali dari kaum wanita. SYUKUR 
Pn. Husna akui dan faham.. Ada antara wanita yang takut mendapatkan perkhidmatan urutan kerana takut dibuli, trauma diuli2 tanpa ilmu dan kemahiran, menahan sakit demam bentan kerana tersalah pilih terapis untuk diri sendiri. Trauma itu terbawa-bawa sampaikan menahan sakit badan itu lebih baik daripada diurut.
Ada terapis yang berpengalaman, namun payah dalam memasarkan, memerlukan boost up dan bantuan dari segi pemasaran, tidak mahu tertipu dengan klien yang tidak membayar perkhidmatan mereka. Ada juga terapis yang merajuk kerana klien memperlekeh harga, ditekan2 ditindas2, akhirnya servis berpenat lelah, namun untungnya tidak juga.
Kerana itu Pn. Husna memutuskan untuk mewujudkan platform ini. Satu platform yang membantu wanita dari dua dunia.
1) Wanita yang mencari dan memerlukan perhidmatan urutan daripada para terapis yang berpengalaman dan dipercayai,
2) wanita yang digelar terapis urutan yang berpengalaman, penuh dedikasi dalam memberikan yang terbaik terhadap profesion mereka, disokong oleh sistem pengurusan sistematik yang dipercayai dan penuh amanah.
Kami berharap dengan platform ini, wanita yang sedang mencari perkhidmatan urutan yang berkualiti dan bagus, untuk menghubungi kami dari team Book My Therapist. Kerana projek ini dibina, adalah untuk anda. Kita sama-sama wanita yang caring pada wanita lain, sama-sama memberikan khidmat utk sihat dan cantik, mudah utk beribadat dan berkhidmat pada keluarga pula selepasnya.
Menawarkan khidmat urutan daripada urutan tradisional, rilexing, urutan prenatal, postnatal, misscarriaged, urutan ikhtiar hamil, deep tissue massage, urutan kesejahteraan dan urutan untuk bayi, kanak2 juga warga emas, kami berharap agar anda memberi kami kepercayaan itu untuk berkhidmat untuk anda.
Sahabat2 facebook saya yg sedang mencari perkhidmatan urutan, boleh roger manager Pn. Husna di 013-635 8664 (sms/whatsapp/call) yang menguruskan projek Book My Therapist - Massage Therapist for Lady bagi kawasan coverage KL dan Selangor, juga di kawasan sekitar Seremban, Nilai, Bandar Enstek, Sepang, Salak Tinggi, Senawang.
Boleh bantu saya x sahabat? bantu viralkan perkhidmatan kami. 
Jom tengok servis yang kami tawarkan di Book My Therapist. 

Roger Manager untuk Booking Slot Anda.
Kami berada di sekitar anda.
KL dan Selangor 
013 - 635 8664 (Pn. Husna)
Terima kasih ya! TQVM!

#teamterapisurut #teambookmytherapist #pasukanjuruurutwanita #urutanuntukwanita #urutantradisional #urutanbersalin #urutanberpantang #urutanmelayu