Sunday, May 13, 2018

perkhidmatan urutan tradisional dan ibu dalam pantang di sekitar selangor dan kuala lumpur


Salam alaik,

Puan Husna nak perkenalkan half of my team (mereka adalah freelance therapist yang bekerjasama dengan bookmytherapist project). Another half of team tak dapat hadir sesi bergambar. Insyaallah nanti Pn. Husna cuba uruskan sekali lagi sesi untuk cover terapis yang tak dapat hadir pada sesi begambar hari ini.

Tujuan Pn. Husna sebagai projek director, manager kepada team ini adalah untuk memastikan bahawa klien dan bakal klien merasa selamat selepas melihat wajah kami, para terapis urut anda yang membantu anda untuk sihat dengan perkhidmatan urutan.

Pasukan juru-urut wanita daripada book my therapist team terdiri daripada campuran terapis muda dan veteren, paling muda berumur 25 tahun dan paling veteran sekali berumur 63 tahun. Kami memegang matlamat yang sama, kami mahukan klien dan bakal klien, mendapatkan perkhidmatan urutan daripada sumber yang dipercayai, dengan review yang baik, serta dari para terapis yang sememangnya berpengalaman dan boleh dipercayai.

Tahukah anda bahawa ahli pasukan kami mempunyai pengalaman dalam bidang urutan sekurang-kurangnya 2 - 20 tahun pengalaman?

70% daripada kami daripada persatuan mamacare (sebuah persatuan yang dibentuk kementerian wanita dan memberi latihan penjagaan ibu berpantang dan urutan tradisional, postnatal)

70% daripada kami merupakan ahli grup sokongan Owner Home & Mobile Spa Malaysia

40% daripada kami mempunyai sijl kemahiran malaysia (SKM) tahap 3

100% daripada kami mempunyai sekurang-kurangnya 1 sijil urutan tradisional dan postnatal.

100% daripada kami berpengalaman di dalam profesion urutan dan sentiasa memberikan yang terbaik untuk klien dan bakal klien kami.



Berminat untuk mendapatkan perkhidmatan kami?
Hubungi Pengurus
Pn. Husna
013-635 8664
sms.whatsapp.call.